11:10 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خودروهای دپو شده

پرفروش های بازار ایران را بشناسید
پایگاه خبری راد: اتفاقات هفته‌ها و ماههای اخیر در بازار خودروهای داخلی و خارجی بسیاری را به این فکر فرو برده است که ماههای پایانی سال 97، روند تغییرات قیمت خودرو چگونه خواهد بود؟
ممنوعیت واردات ربطی به تحریم و خروج ارز ندارد
پایگاه خبری راد: اصلی‌ترین هدف عدم واردات خودرو بالا بردن قیمت‌ خودرو‌های تولید داخل است، بر همین اساس شروع این طرح توسط دو خودروساز اصلی زده شد و سرانجام به تصویب رسید.
آغاز مقدمات ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک
پایگاه خبری راد: سرپرست دفتر صادرات و واردات وزارت صمت گفت: دولت با همکاری قوه قضائیه مقدمات ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک را فراهم کرده است.
تعیین تکلیف خودروهای دپو شده در گمرک تا پایان امسال
پایگاه خبری راد: سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران جدیدترین وضعیت ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک‌های کشور را تشریح کرد.
لزوم اقدام سازمان توسعه تجارت برای ترخیص خودروهای مانده در گمرک
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: سازمان توسعه تجارت باید در جهت حل مشکل و ترخیص خودروهای مانده در گمرک اقدام کند.
مسئولیت ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک به عهده کیست؟!
پایگاه خبری راد: آنطور که مسئولان گمرک می‌گویند، تا زمانی که مجوزهای قانونی برای ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک صادر نشود، در این باره اقدام خاصی انجام نخواهند داد.
آزادی خودروهای دپو شده نیازمند امضای رییس جمهور
پایگاه خبری راد: دستورالعمل ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک تدوین و در انتظار دریافت تاییدیه وزیر صمت از رئیس جمهوری و ابلاغ است.
مجلس با رفع توقف ثبت سفارش خودرو موافقت نمی‌کند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برخی در مجلس در پی در دستور قرار دادن طرح رفع توقف ثبت سفارش خودرو هستند اما بعید می‌دانم قاطبه نمایندگان مجلس با آن موافقت کنند.
موافقت رئیس جمهور با آزادسازی خودروهای دپو شده در گمرک
پایگاه خبری راد: کوروش مرشدسلوک رئیس انجمن واردکنندگان خودرو از موافقت رئیس جمهور نسبت به آزادسازی خودروهای معطل مانده در گمرک خبر داد و گفت ترخیص این خودروها کاهش قیمت مقطعی را در بازار خودرو به همراه دارد.
ورود بازرسان مستقل برای کنترل انبارهای خودروسازان/ چه کسی ادعای نقص قطعه را تایید کرده است؛ خودروساز!
پایگاه خبری راد: وقتی تولید و بازار در انحصار دو خودروساز باشد، مدیریت و نوسانات آن بازار نیز توسط ایشان رخ می دهد و این همان اشکالی است که شرایط فعلی بازار خودرو را رقم زده است.
ورود خودروهای دپو شده با بازار!
پایگاه خبری راد: همزمان با آغاز طرح فروش گروه خودروسازی سایپا، دلالان و سفته بازان، فروش خودروهای دپو شده خود در بازار را آزاد کرده اند.
نقش پول پرفشار در ایجاد نابسامانی‌های خودرویی، ارزی و مسکن
پایگاه خبری راد: عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس عرضه خودروهای دپو شده در انبار خودروسازان را در کاهش التهاب بازار خودرو تاثیرگذار دانست.
قیمت خودرو به زودی کاهش می‌یابد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل کرمان خودرو گفت: با باز شدن مجدد سایت ثبت سفارش خودرو و ورود خودروهای جدید به بازار حتما قیمتهای کاذب فعلی در بازار شکسته شده و کاهش خواهد یافت.
صفحه قبل | صفحه بعد